hej mitt vinterland, eller nåt.

detta inlägg är tillägnat julia.

herrejösses som det har snöat idag, det är som ett vinterland ute ju.
men ni måste hålla med mig om att det är ganska mysigt ändå.
såhär till jul så SKA det var vitt på marken. det blir inte samma mysiga stämning annars.
vi får försjutton inte glömma den goda glöggen och de mumsiga lussebullarna som jag har öst i mig idag. (a)
idag har jag som alla andra tisdagar varit ledig, det har varit mer än skönt ska jag säga er.

imorgon är jag och julia lediga från sisådär klockan 10.00 och då tar vi tåget in till kalmar,
för hon ska fylla i sin tatuering som inte riktigt är jämn eller vad man ska säga.
sen hinner vi även med en shoppingrunda innan vi åker hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0