lyckad bakad potatis

nu har jag precis krånglat färdigt med mina bakade potatisar. men dom gick (för ovanlighetens skull) att äta. annars brukar jag inte ha tålamodet att ha dom inne så lång tid som dom borde vara .men med massor med skagenröra i så blir det krämigt och gott.
imorgon är det 25 augusti och då har världens bästa mamma äran att fylla år. så innan jag satt mig och åt slog jag in hennes paket. haha! jag lovar att hon blir glad bara hon ser omslaget. 


eftersom att det inte fanns tillräckligt med vanligt omslagspapper så fick jag lägga
en grund av julpapper först och sedan använda det fina. och som ni ser så räckte det inte till hela paketet.
men hon blir nog lika glad av innehållet i alla fall skulle jag tro.

och nu... film eller nåt vore mysigt. det tror jag att det blir! & jag hade inte tänkt att min kväll skulle blir så lång. jag måste stiga upp tidigare imon eftersom jag kommer gå upp så tidigt när jag ska till skolan sen. så imorgon har jag planerat att min dag ska börja klockan 07.30 när kalle går upp, för han börjar faktsikt skolan imon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0