090820

hallåhallå.
 
är inte ni också skitsega såhär innan skolan börjar. det är åminstone jag!
jag känner inte för att göra något annat än att ligga framför en rad av filmer. men denna torsdagen började med ett tidigt besök hos tandläkaren, redan klockan 09.10 var jag på plats med god marginal till jag skulle vara där. besöket gick snabbt och bra så jag passade på att köra vidare upp till farmor & farfar och äta mig lite god frukost. jag fick dom även att köpa de fyra sista lotterna jag var tvungen att redovisa nästa vecka, fast de redan köpte ett antal från mig för några veckor sen. när klockan blev elva började jag täkna på att kalle säkert vaknat så jag körde hem och tänkte göra honom sällskap, oooups, sara somnade i soffan direkt!  vilken härligt sällskapsmänniska jag måste vara.
när jag vaknade igen så la jag mig på en filt ute i solskenet, gud så härligt det var tills jag kom på att mamma bad mig igår att räfsa upp allt klippt gräs som låg över hela gräsmattan. så whatafuck, det fick jag ta tag i. slutade med att det typ rann över hela kroppen och tre vattenblåsor på händerna. aldrig mera räfsa säger jag bara.

juste, bilderna från turkiet får nog vänta tills imon, för mammas dator är så himla seg så jag vet inte hur lång tid det skulle ta att ladda upp alla dessa bilder. jag tar det hos pappa imon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0