jack i ögonbrynet

hejsanhoppsan alla glada!
buhuuu, jag har ett jack i ögonbrynet. perfekt till skolstarten och så. ja, det var ju så att mamma klippte ett jack i mitt ögonbryn när hon skulle hjälpa mig att klippa lite på luggen.

sista dagen innan skolstarten börjar närma sig nu.. imorgon ska jag bara ta det lungt och njuta av ledigheten eller nåt.
jag lär nog ligga i soffan och kolla på ett&ett annat oth-avsnitt, preics som idag. 
för på torsdag börjar skolskiten ju. men ny skola, ny stad & nytt folk & förhoppningsvis kommer det att bli nya vänner (y) så det är ju positivt i alla fall.

whatever, somsagt fyller lilla mamma år idag & det har vi firat med massa smått&gott från fenix.
som present från kalle & mig fick hon en spikmatta, det är vad hon har gått runt och sagt de sista veckorna i alla fall att hon ville ha. " åh, en spikmatta ska jag köpa mig en dag när jag har tid". så eftersom att det mamma säger att hon ska köpa inte brukar bli av så nappade kalle & jag på det i alla fall. så jag gick och köpte en till henne! så den har hon legat på idag minsann (och jag med för den delen).

jaha, pratade nyss med mamma i telefon &  hon tyckte att dagen gått fort! men det brukar väl födelsedagar göra!
så det är ju en ny dag imorgon med nya födelsedagar! min kusin vincent fyller 4 år imorgon. en riktigt stor grabb nu ju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0