hemma från turkiet

hejsan hoppsan!

nu är jag hemma efter två underbart sköna veckor i turkiet. dom veckorna sepnderades på ett trevligt hotell med riktigt skön personal i alanya.  
klockan sex igår gick bussen från hotellet till antalya flygtplats, tog två timmar sedan gick flyget vid halv elva (turkisk tid) och landade runt halv två (lokal tid).  sen var den bilden i tre timmar hema från göteborg. men jag sov hela vägen.
sen tog det inte två minuter från att vi kom hem tills att jag låg i sängen och sov som en stock.
nu har jag ingen ork att lägga in bilderna, ska ta mig en dusch nu och sen kör jag en sväng till en efterlängtad julia.
bilderna kommer nog imon & även mera om vad vi gjorde.
hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0