8 april

nu sitter jag här med en stor kopp varm choklad och en av farmors underbara vaniljbullar, dock ligger mina fysikböcker bredvid mig och väntar. men jag ska alldeles strax slå upp dom.  men jag ska nog hinna med att berätta lite kort om dagen först.
 
i morse hade vi två timmars samhällskunskap då jag och julia ( och lite anton ) skulle försöka oss på mac-datorerna. för vi ska nämligen redigera en reklamfilm som vi har spelat in. i början gick det lite segt men efter ett tag började vi förstå oss på dethela. men plötsligt?! - skitdatorn raderar hela vårat arbete och vi hittar det inte någonstans!  efter sisådär 1 timmes jobb så finns helt plötsligt inget av det vi gjort kvar. Men det var ju bara till att börja om från början eftersom att det ska vara färdigt till onsdagen efter påsklovet. men det fixade sig till slut och jag tror inte att det ska bli några problem att hinna färdigt.
på lunchen var det kycklingwok eller något liknande, men efter allt rykte så sket vi i den och drog till pizzerian istället. :)
när vi kom dit så krånglade julias kort och det funkade tydligen inte, så sa julia att hon kunde komma tillbaka lite senare och betala. men det var lite krångligt så jag pallrade mig fram till disken och skulle prata med honom om att jag skulle betala pizzan isället & så. men då sa han att vi fick pizzan gratis.  och det var ju inte helt fel kanske med tanke på min ekonomi.
sista lektionen var det cabaré, vi övade på en dans och jag vill bara medge att jag inte fattar ett skit!  haha, så nu blir det till att öva om jag ska hänga med när det slutligen gäller.

nu är det fysiken som gäller resten av dagen/kvällen vill jag lova!


outfit:



tröja - gina tricot
byxor - kompaniet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0