9 april

nu är det påsklov som de flesta säkert har väntat på, i alla fall jag. jag måste medge att dagen har varit ganska skön, även om jag hade lite panik med att jag inte hittade min bok till litteraturarbetet, och jag var ju tvungen att ha den nu över påsken ju, för det ska vara inlämnat strax efter vi börjar igen. men haha, när jag kom hem så låg boken bredvid pappas säng? och varför just där?      jag har verkligen inget minne att jag hade tagit hem boken.
  men på tal om påsklovet så sa jag ju igår att jag skulle ladda upp med en stor godispåse,  men inte visste jag att man skulle gå påskkärring idag, så jag hade inte riktigt förberätt mig för det. det första kalle sa när jag kom hem var att det hade varit ett antal flickor i 6-års åldern som hade varit här och knackat på och gett honom ett litet " glad påsk kort ", men han hade inget att bjuda på. och det hade ju varit lite pinsamt, för han uppfattade det som dom blev lite ledsna.
så hoppas inte att det kommer flera barn bara. haha, och jag har även slösat bort 4 timmar på att plugga fysik de senaste två dagarna, för inget av det vi hade pluggat på kom på provet idag. jag fick lämna in provet halvklart
och jag är inte helt osäker på att jag inte ens kunde skrapa ihop ett godkänt.
det känns ju asbra verkligen.


                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0