något att se fram emot

ja, vart ska jag ta och börja?

dessa dagar gillas, ( bortsett från nationella i matte ) värme, chilldag m.m.
morgonen började tidigare än vanligt, klockan kvart i sju.
vid åtta gick jag jag och mötte felicia, lisa, johanna och amilia vid fenix, vi skulle ladda upp med fika till provet, alltid bra att ha någon att snaska på tycker jag! vid halv nio till tjugo i tio så skrev jag provet, gick bättre än förväntat och var inte alls så svårt som jag trodde det skulle vara. men vi får väl bara hoppas på ett bra resultat. anyway, sen hade vi håltimma ända till tjugo i två. så jag, julia, madicken och ja, nästan resten av klassen gick till bildsalen och målade på vårat bildarbete, it sucks!  fysik i två timmar var den enda lektionen idag förutom matteprovet. det var som vanligt segt men ändå. åh när jag stått ut med fysiken i två timmar gick jag hem och hämtade kalle, så körde vi upp till farmor & farfar ( även kajsa var där )
och åt våfflor, pratade osv. vid halv sex var vi tvugna att dra oss hemåt eftersom kalle skulle på fotbollsträning vid sjutiden. då drog jag till mammsen en runda och hämtade lite kvarglömda saker och åt även potatisgratäng och kött som stod på bordet precis färdigt när jag kom. mummmss va!
  
juste, jag måste även berätta en kul grej som hände i skolan igår.
jo, för kanske 1 månad sen, minst så skulle jag och julia in till kalmar med tåget. vi satt os vid en såndär 4 sits och sen kom en rödtott i kanske 40-års åldern och satte sig mitt emot oss. Sen när tåget gick så sa jag på skoj "au revoir, aufwiedersehen, ciao, ching cha chee" . naturligtvis så hörde han att jag sa " aufwiedersehen" ,  och då sa han förvånadsvärt " sprechen sie deutsch?" . jag gör  ju i och för sig det, eller ja, det lilla jag kan i alla fall. men jag ville ju inte att han skulle prata med mig något mer så sa jag " NEIN" haha, smart svarat. och hela jävla resan satt han och hans fula byxor och glodde på oss hela resan, :o vi viskade typ flera gånger till varandra " han måste fan vara pedofil"
" ja, det är han säkert ", " han ser ut som han är det, och så som han glor ".
även han hoppade av i kalmar och försvann.
sen igår när vi är i skolan så KOMMER HAN OCH GÅR tillsammans med en från cafeterian som visar honom runt eller. när han gick förbi julia och mig så glodde han som fasen, han måste ha känt igen osss. haha sjukt konstigt att just han som var från typ georgien, som vi satt bredvid på tåget och funderade över om han var pedofil ska jobba på skolan.
det kommer att bli något att se fram emot att han ska vara på skolan. haha
jag tyckte det var kul i alla fall. men ska ta en dusch nu. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0