fetdag

idag har det varit en fetdag för min del.  igår ställde jag klockan på nio så att jag inte skulle sova bort halva dagen.
jag menar, jag måste ju komma tillbaka till rätt dygnsrytm nu när skolan börjar igen. jag hade även bestämt med min kusin att jag skulle kika förbi henne en runda och se hur hon bor i sin lägenhet och så. 
där blev jag först bjuden på kaffe och kakor (kaka) , hon hade bara två kvar, haha.  sen kollade vi på the notebook, och sen blev det pizza och sen bakade vi även kladdkaka, man kan väl likagärna ta allt på en gång, eller hur?
vid halv sju skulle jag köra till julia, och då lyckas mopeden på något sätt att riva sönder mina nya byxor, endast 3 dagar gamla. sånt är skitkul verkligen, men tur är att man inte lägger märke till det så mycket eftersom att dom redan var slitna på det stället. när jag kom till henne körde vi en runda och så.  men sen tyckte vi att det var lika bra att gå in och hitta på något annat så vi satt på någon film.
mitt i filmen fick jag för mig att jag skulle åka hem, men när jag skulle säga hejdå till lasse så visade det sig att han hade gjort planka till mig också, och det är ju klart som fanken att man inte tackar nej till det. hihihi, lasses planka är ju inte att leka med precis! och jag fick verkligen i mig hela. samtidigt som vi åt tittade vi på talang, men jag fattar inte ens varför endel får för sig att söka. gud, jag och julia hade ju kunnat göra en del säker bättre. haha
ah, sen kollade vi klart på filmen och därefter körde jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0