summer day

nu har jag precis kommit hem från kalles match. jag måste säga att det var en målrik match.
om jag inte minns fel så blev det 10-0, & jag lyckades få med endast ett av dom på bild.
men jag lovar, jag försökte så gott jag kunde! jag träffade mamma på matchen och vi bestämmde att vi skulle grilla ikväll, så det ser jag fram emot, för är det något jag verkligen gillar så är det att grilla en sånhär fin dag. vi pratade också om att jag skulle åka in till kalmar med henne någon dag och fixa nytt pass. polen börjar ju närma sig, och mitt går ut precis efter att vi kommer hem därifrån och då är det lika bra att ta ett nytt tyckte jag. 


det syns inte så bra kanske, men dom gör precis mål här.




annars så hade jag tänkt att skriva lite på litteraturarbetet nu, för det är ett måste och då kan jag ju likagärna börja nu.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0