påskdagen

det blev tre timmars jobb med mamma och rensa bort allt skräp i trädgården. den som bott här innan har slängt en massvis med plankor och skit på baksidan i buskarna. och vi ska göra iordning det och göra en vanlig gräsmatta.
så vi har hållt på hela dagen, och nu är jag helt utmattad och min rygg är död. men effektiva har vi varit!
nu är jag hemma själv tillsammans med skilla, mamma och kalle fick för sig att åka upp till peter en runda, men jag orkade inte följa med. istället sitter jag här och kollar i resekartaloger. pappa och jag har pratat om att vi ska åka utomlands i sommar & jag är verkligen pepp på det nu. så jag kollar runt lite om jag hittar något lockande. jag är inne på grekland faktiskt, har alltid gillat att vara där och så, eller tunisien.
ikväll blir det en lugn kväll med mamma och kalle, grillning och säkert kortspel. jag gillar att spela med mamma för att jag lyckas alltid att vinna, vad vi än spelar!  haha

men ha det bra, pussss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0