min bok och jag

      

fick rådet av mamma att läsa " män som hatar kvinnor " .
det flyter på bra nu & jag lär väl inte kunna släppa den när jag kommit in i den lite mera.
har gjort en liten myshörna i sängen och där har jag suttit och läst ikväll och alldeles strax ska jag fortsätta.

imorgon ska min lillebror spela match, och jag tänker självklart vara på plats.
det jag inte riktigt kommer överäns med är klockan. elva lät lite tidigt och det tyckte jag var lite onödigt sådär på långfredagen och första dagen på lovet.
funderar även på att ta med kameran och ta lite kort om jag lyckas fånga något snyggt moment.
jag brukar ju aldrig lyckas ta under något mål, för det mesta brukar jag reagera någon stund efter målet.
men jag kan väl lägga upp någon bild imon och visa mina skills på det där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0