i'm so sick of this

Jävla litteraturarbete rent ut sagt!
nu har jag kommer till punkten " Språk " där jag ska förklara om författaren använt sig av facktermer och dialekt och sånt dumt. det var ju kanske inte det första jag satt och tänkte på när jag läste boken. men jag vill ju inte heller skriva " nej, det har jag inget minne av " , och sen visar det sig att hela boken är full av sånt. så jag får väl kolla igenom det en gång.
åh, jag blir så trött på detta arbete, det förstör hela mitt påsklov. :(

nej, nu ska jag berätta lite om gårdagens aktiviteter.
igår eftermiddag tog jag tåget in till kalmar där jag sedan mötte upp mamma på hennes jobb. hon följde med mig och shoppade lite. sen tog vi bilen hem.  jag fick med mig en klänning som jag ska ha på balen, ett par jeans och fotbollsskor, inte fy skam det va! 
vid sju tiden tog jag mopeden till er-sjön där vi skulle ha lite grillkväll med vännerna. jag vände direkt när jag kom dit och körde hem för att hämta mera kläder. när jag ska köra iväg igen så blinkar det att det är bensinslut. så ah, jag fick ta cyklen istället. men resten av kvällen bestod sedan av mat och dans typ.
sen hittade jag även ett par fräna solglasögon som tydligen varit pappas en gång i tiden, men han hade ingen användning för dom nu länge, så jag ser dom som mina! hihi

bilder kommer nog senare på gårdagens inköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0