7 april

okej, nu har jag startat blogg. vi får väl se hur bra det kommer att gå. (y)
morgonen började somvanligt med idrott, fast idag hade vi sista inomhuslektionen, ganska tråkigt anser jag.
och sen vi matteprov också!  jag höll på att få panik ett tag, jag fattade seriöst ingeting.
ett plus i skolan är att allt folk har börjat friskna till och en del kände för att komma tillbaka från sin semester, så klassrummen börjar fyllas lite grann nu.
när jag kom hem så väntade det ett uppdukat bord med mat från farmor och farfar. kändes som om jag inte hade ätit på ett tag så jag glaffsade i mig det lite snygg sådär.  sedan utnyttjade jag och kalle det fina vädret med att ta med oss en boll och gå ut en sväng. sen skulle han träna och jag plugga, så jag har suttit ett tag nu och pluggat tråkig fysik. och fysikläraren är sämst så jag fattar inte uträkningarna?
men nu hinner jag inte skriva mer om jag ska bli godkänd på provet på torsdag.
pussss


 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0