090429

hejsan hoppsan sunshines!

rekordvärme idag skulle jag tro va!  jag hade på tok för mycket kläder på mig i skolan idag, även att jag hade taights & linne (svart). efter skolan drog jag en sväng till julia och vi var ute lite. fast besöket blev inte så långvarigt tyvärr för jag hade träning som väntade klockan 18. det blir ingen match för mig i helgen för på fredag så drar jag, pappa och kalle till kristianstad till kusinerna, emilia ska nämligen konfirmeras på lördag. men vi åker redan på fredag & jag vet inte om resten kommer då med eller om de kommer på lördagsmorgonen. sånt som märks ju!
imon är det valborg som alla vet om förmodar jag, och såklart så blir det fest för min del.
annars så har jag inget att att skriva om just nu, huvudet är rätt så tomt just nu. sara är nog lite trött! hihi
men jag får önska en trevlig valborg allihopa & jag hoppas ni får en trevligt kväll imon!




    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0